Vi bruker informasjonskapsler (cookies). Gjennom å bruke websiden godkjenner du bruk av informasjonskapsler.
Mer information
Jeg skjønner
NOK
  • $ USD
  • £ GBP
  • € EUR
  • SEK
  • NOK
  • DKK
  • € EUR
  • € EUR
  • € EUR
  • PLN
  • € EUR
  • € EUR
Rapunzel Norge - Ledende når det gjelder løshår og hårforlengelse
Din handlekurv
Handlekurven er tom

Retur, bytte og reklamasjon

Kjøp julegavene dine i desember - Forlenget Returrett. Nå kan du bytte frem till 31/1 - 2018.
Vi på Rapunzel vill att du som konsument skall føle deg trygg når du handler hos oss, derfor har du alltid rett til å  angre ditt kjøp, bytte din vare og reklamere feilende produkter til oss. Om du vill annullere ditt kjøp eller returnere dine varer, ber vi deg skriftlig melde dette til oss innen 14 dager. Det gjør du gjennom å bruke vårt returformular eller sende oss en e-post. Ved bruk av bytte-/angrerett står du selv for eventuell fraktkostnad for retur av varen, og er ansvarlig hvis varene synker i verdi som følge av feil håndtering slik at varene mister sin egenskap og form. Om du har mottatt en kampanjevare og returnerer/bytter varer i din bestilling må summen i fortsettingen også være over angitt beløp/antall varer. Om beløpet/antall varer understiger dette vill du bli debitert for den kampanjevaren du tidligere mottatt. Dette gjelder ikke fraktkostnader og gaver. 

Ved reklamasjon er det ekstra viktig for deg som kunde å tenke gjennom følgende:
Ved en reklamasjon må du alltid sende tilbake hele produktet (alle pakkene) for at vi skal kunne gi deg full refusjon. 
Ved en reklamasjon kan vi dessverre ikke dekke eventuelle kostnader du har hatt i forbindelse med isetting av håret.
RETUR
Alle returer skall returneres slik:
  1. Pakk varen godt i samme pakke/pose som den kom i. Alternativt kan du bruke en egen pakke.
  2. Bruk vår ferdigtrykte returblankett som du fikk tilsendt sammen med bestillingen. Det kan også skrives ut her: returformular.
  3. Send returformularet sammen med din ordre til Rapunzel of Sweden AB, Postboks 20, 1761 Halden, Norway.
  4. Leverer pakken på ditt nærmeste postkontor. Behold kvitteringen.
Er varen feilekspedert gjenbetaler vi returfrakten. Rapunzel håndterer ærendet ditt så raskt som mulig. 
 
Har du betalt varene med kort gjenbetaler vi pengene til kortet med Klarna/DIBS/PayPal. Har du valgt å betale mot faktura korrigeres/makuleres din faktura. Har du betalt med forskuddsbetaling så betales pengene tilbake til den kontoen du angitt på returblanketten. Gjenbetalingen tar cirka 1-5 bankdager. 
 
BYTTE
Hvis du vil bytte varen, returnerer du den som beskrevet over. Bestill deretter på nytt, med de varene du ønsker.  
Disse produktene sendes til deg som en vanlig bestilling med det fraktalternativet du selv velger.
Klikk her for å skrive ut returblanketten

Retur av farlig gods

En del av våre produkter inneholder lettantennelige elementer og er derfor underlagt særskilte retur- og leveranserestriksjoner.  Dette gjelder f.eks. fjerningsmiddel for løshår. Disse produktene er testet for å sikre at de er ufarlige å bruke. 

Ved returnering eller bytte av farlig gods, kontakt vår kundetjeneste så hjelper vi deg med din å returnere eller bytte varene. Du når kundeservice alle hverdager mellom 09-17. 
 
Telefon: +46 90-70 68 97
Reklamasjon
Reklamasjoner skall gjøres innen rimelig tid fra det att varen tatts i bruk. Er din vare feilaktig må hele varen returneres til oss. Send oss en tydelig forklaring av hva som feiler varen. Varen analyseres deretter av vår reklamasjonsavdeling som kontakter deg på din majl når ærendet er utrett. 
Slik gjør du for å reklamere din vare:
  1. Pakk varen godt i samme pakke/pose som den kom i. Alternativt kan du bruke en egen pakke.
  2. Skriv ut vår ferdigtrykte reklamasjonsblankett eller bruk blanketten som fulgte med leveransen.
  3. Send oss en tydelig forklaring av hva som feiler varen. 
  4. Send reklamasjonsblanketten sammen med hele varen du ønsker å reklamere, send oss også kvitteringen på returfrakten til: Rapunzel of Sweden AB, Postboks 20, 1761 Halden, Norway.
  5. Leverer pakken på nærmeste postkontor.
Her finner du mer informasjon om bytte, retur og/eller reklamasjonsærender
 
Klikk her for å skrive ut ditt reklamasjonsformular